Smart TV będzie cię podglądał, aby wyświetlać lepsze reklamy

0
8

Targetowanie behawioralne nabiera nowego znaczenia. Licencjonowana sztuczna inteligencja umieszczona na popularnej serii smart TV, z której korzysta nawet 200 milionów osób. Potrafi ona w czasie rzeczywistym śledzić zachowania i „czytać” emocje widzów w odpowiedzi na wyświetlane treści. Odpowiednio sprofilowane reklamy będą dopasowane do uczuć, wartości i cech osobowości. Telewizor będzie nas podglądał, a my nic z tym nie zrobimy. Czy to zamach na prywatność?

Zajawka pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://geekweek.interia.pl/technologia/sztuczna-inteligencja/news-smart-tv-od-lg-bedzie-cie-podgladal-aby-wyswietlac-lepsze-re,nId,21397387
Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu